2 Eki 2012

MAKARNA SALATASI




Bu haftasonunu salatalar yaprak değerlendirdim. Arada aparatif bişeyler yapmak lazım değil mi ama... Yapması  kolay yemesi daha da kolay:) 



Haftasonu abimler , ablamlar yemeğe bizdeydi. Tabii 3 tane ufaklık bir de beni sayarsak 4 tane makarna canavarı olunca ana yemek yanında makarna ve tavuk salatası yaptım. Üstelik ertesi güne kalanları da işe götürüp yedim :))

Malzemeler:

  • Dilediğiniz çeşit makarna ( ben penne kullandım)
  • Sosis
  • Kornişon turşusu
  • Dereotu
  • Mısır
  • Havuç (mevsime göre olmadığından bu sefer kullanmadım)
  • Yoğurt 
  • Mayonez
  • Sarımsak


Yapılışı: Bu kısımı öyle uzun anlatmayı düşünmüyorum. Hepinizin bildiğini tahmin ediyorum. Makarnayı haşlayın. Tuz ve az yağ koyduğumuz suda kaynatırsak makarna yapışmaz ve sonradan tatsız olmaz. Diğer taraftan sosisleri de çok az haşlayıp doğrayalım. Havuç, turşuları ufak ufak dere otunu da ince ince doğrayalım hazır hale getirelim. Tüm malzemeleri bir kapta karıştıralım. Ayrı bir kapta 5 kaşık yoğurt , 3 kaşık mayonez ve 1 diş sarımsağı karıştıralım biraz tuz ilave edip karışıma dökelim. 



Servis tabağına alıp eğer hala ılıksa soğumasını bekleyin . Afiyet olsunnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder